Mimpi.... Dreams.... Yume....

Something to remember....

Malam ni saya keluar dengan Kak Jidah. KAmi pergi ker perjumpaan Salam. Wak kat kedai makan kt Temerloh Jaya. Banyak jugak info baru yang dapat. Ahli yang datang seramai 6 orang termasuk sayalah. Disamping mendengar berita baru, juga untuk meraikan seorang sahabat yang akan melanjutkan pelajarannya, Ida. Kener berkursus di Selangor. Lepas ni, payah dah nak nampak dia.

Sambil-sambil tu, sempat juga kami melihat website Temerloh. Orang yang membuatnya, kedai dia kat sebelah tempat kami makan tu. Boleh tahan jugak design dia. Belum siap penuh jer lagi. Tak sabar-sabar nak tengok hasil terakhirnya. Lepas ni kener plak pkir camner nak maintaine. Nampaknya, saya ada peluang menyambung tugas ni. BAgus gak. DApat saya belajo php. Dah tentunya saya tak pernah tau. Kemudian criterlatu.

Link ker laman web tu ada kat site Link saya. Bolehlah cuba, try, test. Orang Temerloh semestinya perlu memberi komen. Baru dapat memenuhi kehendak semua. CAYALAH.........

0 comments:

100 WISDOM

Download Blogger Widgets & Gadgets at PlanetBlogTemplate.blogspot.com

Followers

Page Reviews

About this blog