Mimpi.... Dreams.... Yume....

Something to remember....

hari ni saya menghadiri kenduri di rumah saudara di Kampung Paya Dalam. Sambut menantu. Anak lelakinya yang kedua telah selamat mendirikan rumahtangga dengan pilihan hati. Bertugas sebagai anggota polis, dan bertemu jodoh dengan anggota polis juga.
Meriah juga suasana hari tu. Walaupun mak sepupu belum lagi habis berpantang, namun majlis berjalan dengan lancar. Ramai jiran tetangga yang datang membantu. Saya juga dapat berjumpa dengan ramai lagi sedara mara yang lain. Ada tu yang selalu berjumpa ketika membeli sarapan pagi. Namun disebabkan tidak mengenal sedara, tidaklah jadi mesranya. Hari tu, barulah saya tau. Rupanyer ramai lagi sedara mara saya di sini.
Kepada pasangan yang baru mendirikan rumahtangga tu, saya mengucapkan:


SELAMAT PENGANTIN BARU


Semoga bahagia sehingga ke anak cucu dan sentiasa berada di bawah rahmatNya.....
Amin.......

0 comments:

100 WISDOM

Download Blogger Widgets & Gadgets at PlanetBlogTemplate.blogspot.com

Followers

Page Reviews

About this blog